måndag 16 maj 2011

Hålla låda

Måste bara få skryta lite om "ekolodslådorna"...

Det skvätte duktigt med saltvatten och regnade järnet, både sista stunden på sjön och större delen av den 32 mil långa hemresan.
Jag har inte gjort nån skyddshuv i galon till min lådda än så vi körde med den bar så att säga. Resultatet är långt över förväntan, inte en enda droppe vatten i lådan. Kändes otroligt skönt med snustorra grejer trots sämsta tänkbara väder.

Vad jag kunde se var Dans låda tät den också.
Inga märkbara problem för gps:erna att finna sin satelliter heller.

Så, nu é jag klar...

Såhär såg ju min låda ut


Idag funkar uppladdningen av bilder som en dans, passar på att lägga in de två sista bilderna från lördagen här nedan.


In liden torrsk



Riktigt bra ramp i Norra hamnen



.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar